*Το "παλιό" περιεχόμενο θα το βρείτε στο κάτω μέρος της σελίδας.





Ποια από τις δύο power metal κυκλοφορίες προτιμάτε

;

Κριτική: Τσοπάνα Rave - 1
Rock

Αξιολόγηση: 70%

Γενικά
Δεν έχω να γράψω και πολλά πάνω σε αυτόν τον δίσκο. Ονομάζεται 1 στα Αραβικά, I στα Λατινικά, Α' στα Ελληνικά. Ίσως να μην ακούγεται πρωτότυπο, αλλά αν μου βρείτε δίσκο με το ίδιο όνομα σας παραδέχομαι :P

Τα θετικά
Το πρώτο (δεύτερο για την ακρίβεια) μεγαλούργημα των Βοσκών και πιθανώς το καλύτερό τους (1998). Το κάθε κομμάτι έχει στίχους έξυπνους και στοχαστικούς, οι οποίοι εκφράζουν βαθύ προβληματισμό πάνω σε ποικίλα θέματα της καθημερινότητας. Ο δίσκος είναι ένα απόσταγμα έμπνευσης και ιδεών και σε συνδυασμό με το άπλετο χιούμορ, προσφέρει μισή ώρα αληθινής απόλαυσης Ελληνόφωνου ροκ.

Η μαυρίλα
Βέβαια, όταν ξεπεραστεί κάποιο όριο, η απαισιοδοξία και η καταθλιπτική τάση των τραγουδιών αρχίζει να περνάει και στα δικά μου συναισθήματα, ώσπου να μου σπάσει τα νεύρα και να αναγκαστώ να κλείσω τον ήχο :S Τα μηνύματα, είπαμε, είναι πολλά και καλά, αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις υπερβολικά "βαριά" και μόνο ελπίδες δεν φέρνουν...

Συμπέρασμα
Πολύ καλή προσπάθεια από Ελληνικό συγκρότημα, η οποία είναι καταδικασμένη να μην είναι τέλεια. Επιβραβεύεται με έναν καλό βαθμό αξιολογήσεως.

Τα πιο αξιόλογα κομμάτια [Γι'άλλη μια φορά το ΕσυΣωλήν(ας) μας απογοήτευσε από πλευράς ποιότητος]:
  • Μου το'χα Πει
  • Μίλα ρε!
  • Είμαι Καλά
  • Η Κορνηλία  (Βασικά, αποτελεί κομμάτι του προηγούμενου δίσκου, αλλά κυκλοφόρησε και με τον 1)
Καλύτερο κομμάτι του δίσκου:


Τραγούδια δίσκου:
  1. Μου τό' χα Πει
  2. Μίλα ρε!
  3. Δεν με Νοιάζει
  4. Είμαι Καλά...
  5. ...Σαν Παράδεισος
  6. Η Κορνηλία
  7. Δώσε ό,τι Έχεις
  8. Εγώ δεν
  9. Τα Όνειρα Είναι Δώρα του Ύπνου
Ετικέτες , , | edit post
0 Responses

Δημοσίευση σχολίου


Παλιό περιεχόμενο (έως 09/2010)


Εμπρός, μην περιμένετε, αναζητήστε!
Δισκοκριτικές, τραγούδια, αφιερώματα, βιογραφικά, σας περιμένουν!