*Το "παλιό" περιεχόμενο θα το βρείτε στο κάτω μέρος της σελίδας.





Ποια από τις δύο power metal κυκλοφορίες προτιμάτε

;

Τσοπάνα Rave - Μου το'χα Πει
Hard rock

Τσοπάνα Rave - Μου το'χα Πει

Από τα πλέον κορυφαία κομμάτια του πρώτου δίσκου των Βοσκών. Ακούμε τον τραγουδιστή να ανοίγει διάλογο με τον εαυτό του, ώσπου έπειτα από διαπληκτισμούς, καταλήγει νεκρός. Το συγκρότημα ειρωνεύεται προφανώς την εσωστρέφεια και τον εγωισμό, καθώς και άλλα σύγχρονα προβλήματα τα οποία μαστίζουν την σημερινή κοινωνία. Έξυπνοι και διαχρονικοί στίχοι, με ουσία και νόημα. Από τα αγαπημένα μου :)


Συστατικά:
  • Σκληρή ροκ: 100%

Στίχοι:
Μου το'χα πει.....

Απο μικρό παιδί, εμένα με κοπάναγα,
εγώ δεν είμαι,αυτός που φανταζόμουνα,
θέλω να με βρώ να μου μιλήσω,ψάχνω να βρώ το νούμερο να μου τηλεφωνήσω,
και μια μέρα σπίτι μου με κάλεσα,
μα δε μου άνοιξα και έξω με περίμενα.
Τί μου έχω κάνει, και δεν με θέλω πιά,
αυτή η εσωστρέφεια, μας θέλει χωριστά.

Εγώ μαζί μου δε μιλιώμαστε,
όποτε είμαι μαζί μου, όλο τσακωνόμαστε,
με πήρα στο τηλέφωνο και το'κλεισα,
μ'είδα στο δρόμο, μ' έφτυσα και με κλώτσησα.
Μια μέρα που τρυπήθηκα, φρικάρισα,
πήρα βελόνα και κλωστή και με μαντάρισα,
σε μια πορεία στην Αθήνα μέρος έλαβα,
μα ήμουν μέλος των ΕΚΑΜ και με συνέλαβα.
Μου το'χα πεί....μα δε με άκουγα, αλλά με ήξερα μα δε με υπολόγιζα.

Έτσι μια μέρα με ερωτεύτηκα, μου έκανα καμάκι αλλά δεν δέχτηκα,
του εαυτού μου πάντα του τη φύλαγα,ακόμα κι αν με χτύπαγα, δε μίλαγα.
Ξάφνου μια μέρα εγώ την ψώνισα,τα πήρα με την πάρτη μου και αυτοκτόνησα,
τώρα που με σκότωσα, μ' άφησα μόνο μου,
ψάχνω στη νύχτα να με βρώ, να πώ τον πόνο μου.


Κι εδώ, αν επιθυμείτε να παρακολουθήσετε μια ζωντανή εκτέλεση από το Ράδιο Αρβύλα:
1 Response
  1. Ανώνυμος Says:

    !!!!!!! <3


Δημοσίευση σχολίου


Παλιό περιεχόμενο (έως 09/2010)


Εμπρός, μην περιμένετε, αναζητήστε!
Δισκοκριτικές, τραγούδια, αφιερώματα, βιογραφικά, σας περιμένουν!