*Το "παλιό" περιεχόμενο θα το βρείτε στο κάτω μέρος της σελίδας.





Ποια από τις δύο power metal κυκλοφορίες προτιμάτε

;

Μετάληρα - Αγανάκτηση

Heavy/Comedy metal


Προειδοποίηση
: Έχω αποφασίσει να ασχοληθώ εκτενώς με την κωμική μεταλλική/ροκ, αυτό συνεπάγεται όμως ορισμένες θυσίες. Λόγω χυδαιολογιών, το τραγούδι αυτό δεν απευθύνεται σε ανηλίκους (ούτε τόσο σε άτομα του γυναικείου φύλου).

Μετάληρα - Αγανάκτηση

Προσφάτως ξέθαψα το συγκρότημα, το οποίο μου τράβηξε απότομα το ενδιαφέρον, στο άκουσμα του συγκεκριμένου τραγουδιού (βέβαια, και το όνομά του είναι ελκυστικό). Κυκλοφόρησε το 2007, με τον δίσκο "Χέστηκε στο Τάληρο"!! Η αλήθεια είναι πως αν και δεν πρόκειται για κάποια φοβερή στιχογραφία (το λεξιλόγιο είναι ιδιαίτερα χαμηλού επιπέδου), προσφέρει άφθονο γέλιο στον ακροατή. Ειδικά στην αρχή με την συνομιλία αλλά και στο 2:26 με τα ηχητικά εφέ ξεράθηκα. Θυμίζει Ανώριμους, στην πιο ανώριμη μορφή τους :P Επίσης, αξιοπρόσεκτο είναι το γράψιμο μουσικής καθώς και η φωνή του τραγουδιστού, ειδικά για την Ελληνική σκηνή. Κρίμα που διαλύθηκαν (βασικά δήλωσαν πως σκοτώθηκαν όλοι σε αυτοκινητιστικό, αλλά αυτό που λέω είναι πιθανότερο :D).

Πάρτε βαθιές ανάσες...
Στίχοι:
Ντριν ντριν

[συνομιλία]
-Έλα μωρό μου!
- Θέλω να μου πεις πού ήσουνα χτες το βράδυ! Γιατί εγώ, περίμενα σαν τον μαλάκα και εσύ δεν με πήρες τηλέφωνο! Πάλι έπινες; ΕΕΕ; Ή ήσουνα με κάνα ξέκωλο, σαν την άλλη φορά, που σε είδε η φίλη μου στην πλατεία... Αλλά δεν φταις εσύ, εγώ φταίω! Που κάθομαι και ανέχομαι ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΣΟΥ!
-ΣΚΑΣΕ!


Μού'πρηξες τ'αρχίδια, μού τά'κανες βυζιά
Ε, άντε στα τσακίδια, μην φας καμιά κλοτσιά!
Πουτάνες σαν κι εσένανε υπάρχουνε πολλές
και στην αρχή δεν πίστευα πως ήσουν απ'αυτές!
Αγανάκτησα, τον χρόνο μου έχασα!


[Επωδός]
Μ'άι στο διάολο!
Τον πούτσο μου όπου γουστάρω εγώ θα βάλω!
Μ'άι σιχτίρ!

Άι στο διάολο!
Τσολιά (;) στ'αρχίδια μου, αν θέλεις, εγώ θα βάλω
Άι  σιχτίρ!


Την μία θέλεις πούτσο, την άλλη αγκαλιές
Βαρέθηκα ν'ακούω τις παπαριές που λές!
Άμα θα το ανοίξεις, ποτέ δε σταματάς
Βρίσκω την ησυχία μου μόν'όταν το ρουφάς!

[Επωδός]

Άντε γαμήσου από δώ, ρε άι στο διάολο!
Μουνιά υπάρχουνε πολλά για να τον βάλω!
1 Response
  1. Ανώνυμος Says:

    Και το εψαχνα! μπραβο ρε φιλαρα, ευχαριστω πολυ! Καλα που εγραψες τους στιχους και το βρηκα στο google


Δημοσίευση σχολίου


Παλιό περιεχόμενο (έως 09/2010)


Εμπρός, μην περιμένετε, αναζητήστε!
Δισκοκριτικές, τραγούδια, αφιερώματα, βιογραφικά, σας περιμένουν!