*Το "παλιό" περιεχόμενο θα το βρείτε στο κάτω μέρος της σελίδας.





Ποια από τις δύο power metal κυκλοφορίες προτιμάτε

;

Ανώριμοι - Απόψε Έχω Πονοκέφαλο
Heavy/Comedy metal

Ανώριμοι - Απόψε Έχω Πονοκέφαλο

Ο Βρασίδας είναι πλέον ασφαλής και μόνιμος κάτοικος βίλλας. Καλά περνάει , αλλά πολλή ποιότητα ρε παιδάκι μου. Και από φικιφίκι τίποτα (Είναι οι δεύτερη φορά που οι Ανώριμοι βγάζουν κάλο, μέσα σε 2 χρόνια).
Όπως όλα προμηνύουν, ο ήρωάς μας δεν θα αργήσει να επιστρέψει στην αρχική του κατάσταση, στον δρόμο... Καλά να πάθει :P

Πρόκειται για το δέκατο πέμπτο τραγούδι του δίσκου "Καλά να Πάθεις" (2009) και φαντάζομαι πως όλοι αντιλαμβανόμαστε τις "λευκές" αλήθειες που μεταφέρει. Προσωπικά, θεωρώ πως είναι από τα καλύτερα. Παρόλο που οι στίχοι είναι κάπως ανέμπνευστοι, δεν μπορώ να ισχυριστώ πως είναι τόσο προβλέψιμοι. Γενικά, η σύλληψη είναι εξαιρετική και το κομμάτι ξεχυλίζει από χιούμορ. Σε ορισμένα σημεία, ο ρυθμός θυμίζει αχνά (μπορεί να είναι και ιδέα μου) την "Πίπα της Ειρήνης" του Μιχάλη Εμιρλή, την οποία εξάλλου είχαν ερμηνεύσει παλαιότερα.

Συστατικά:
  • Βαριά μεταλλική: 80%
  • Ροκ: 20%

Στίχοι:
Μου λες δεν έχω διάθεση και μου γυρνάς την πλάτη
Και πάλι εγώ μονάχος μου τις τσόντες παίρνω μάτι
Τη Nova κάνω πλούσια τις νύχτες που'μαι μόνος
Δυο μήνες δε σου πέρασε της περιόδου ο πόνος
Με έχεις για ηλίθιο ή με περνάς για βλάκα
Βρε μπας και είν'ανέκδοτο ή μήπως κάνεις πλάκα
Ε κόφτο βρε κοπέλα μου και μην κάνεις αστεία
Η χούφτα μου απ'το κούνημα θα πάθει ακαμψία

Πάλι το κεφάλι σου πονάει
Κι εμένα τον κακόμοιρο κανείς δεν συμπονάει
Με άλλον μήπως βγάζετε τα μάτια
Μολόγα τώρα γιατί με έκανες κομμάτια!

Τα πρωινά στο γάλα σου σού ρίχνω ασπιρίνη
Μια άσπρη μέρα μήπως δω με την πενικιλίνη
Το βλέπεις, η κατάσταση τείνει σε τραγωδία
Θα πέσω και θα σκοτωθώ, τ'ορκίζομαι στον Δία
Ήρθε τ'απροχώρητο και δεν αντέχω άλλο
Εσύ συνέχεια διάβασμα κι εγώ έχω βγάλει κάλο
Διαβάζεις Elle και Figaro και ποίηση του Ρίτσου
Γι'αυτό κι εγώ κατέφυγα στην αγκαλιά του Μήτσου
0 Responses

Δημοσίευση σχολίου


Παλιό περιεχόμενο (έως 09/2010)


Εμπρός, μην περιμένετε, αναζητήστε!
Δισκοκριτικές, τραγούδια, αφιερώματα, βιογραφικά, σας περιμένουν!