*Το "παλιό" περιεχόμενο θα το βρείτε στο κάτω μέρος της σελίδας.





Ποια από τις δύο power metal κυκλοφορίες προτιμάτε

;

Ελληνική ροκ και... πολεμικές τέχνες!
Τα τελευταία χρόνια, φαίνεται πως ολοένα και περισσότερο εισχωρούν οι πολεμικές τέχνες στον χώρο της Ελληνικής ροκ μουσικής. Βέβαια, οι Ninja, οι άρχοντες των πολεμικών τεχνών, κατέχουν την πρωτιά! Ίσως να φταίει το πολύ Street Fighter, ποιος ξέρει...






 Τσοπάνα Rave - Είμαι Ninja

Και το κέφι μου θα κάνω :P
Το τραγούδι αυτό σηματοδότησε την επιστροφή των Τσοπάνα Rave, μέσα στο 2009. Ας ελπίσουμε στο μέλλον να υπάρξουν περισσότερα κομμάτια.

Συστατικά:
  • Σκληρή ροκ: 80%
  • Ραπ - ροκ: 20%

Τσοπάνα Rave - Ninja


Στίχοι:
    Φορούσα μαύρα, κι είχα κουκούλα
    και τα σπαθιά μου τα κρατούσα σε μπαούλα

    Είχα γυναίκες, κι ό,τι ποθούσα
    και λέω αλήθεια, μπορούσα και πετούσα

    Όμως βαρέθηκα κανείς να μην με ξέρει
    και τώρα θέλω να γνωρίσω κι άλλα μέρη

    Μα έχω ακόμα την μεγάλη δυναμή μου,
    έχω έναν Ninja χαραγμένο στην ψυχή μου!

    (x2)
    Γιατί είμαι Ninja! Και το κέφι μου θα κάνω
    Είμαι Ninja! Ναι!
    Είμαι Ninja! Ninja!
    Γιατί είμαι Ninja!

    Εξαφανίζομαι και δεν με πιάνει μάτι
    κι όλο αργώ να σηκωθώ απ'το κρεβάτι

    Θα φαληρήσω, δεν θέλω φράγκο,
    ποτέ δεν θα'μαι βασικός, θα κάθομαι στον πάγκο

    Θα'μαι μπρος από το ρέμα, και πίσω απ'τον γκρεμό
    κι όταν όλοι θα μιλάνε, θα βγάζω τον σκασμό

    Την στολή μου στα σκουπίδια την πετάω
    και δεν φοβάμαι στον καθρέφτη να κοιτάω

    (x2)
    Γιατί είμαι Ninja! Και το κέφι μου θα κάνω
    Είμαι Ninja! Ναι!
    Είμαι Ninja! Ninja!
    Γιατί είμαι Ninja!

    Και!
    Τώρα, είναι η καλύτερη η ώρα,
    είναι η στιγμή που θα ξαπλώσω στην αιώρα,
    χωρίς να σκέφτομαι τι μέλλει το γενέσθαι,
    -ακατανόητος στίχος- (!)

    Θα σοβαρέψεις το μυαλό σου και μια λίρα,
    εγώ απόψε είμαι εδώ και με μια μπύρα,
    και δύο αστεία,
    πάλι θα δώσω στην βλακεία αμνηστία!

    (x2)
    Γιατί είμαι Ninja! Και το κέφι μου θα κάνω
    Είμαι Ninja! Ναι!
    Είμαι Ninja! Ninja!
    Γιατί είμαι Ninja!

 


Ένα εκπληκτικό παιχνίδι το οποίο βρήκα στην σελίδα MySpace των Τσοπάνηδων:

Ninja Rinseout



Ανώριμοι - Ο Πανίσχυρος Μεγιστάνας των Ninja

Κυκλοφόρησε δωρεάν, το 2007, ως μονό των 17 Κατσαρίδων και είναι εμπνευσμένο από την ομώνυμη ταινία.

Κατεβάστε το από εδώ.

Συστατικά:
  • Βαριά μεταλλική: 60%
  • Σκληρή ροκ: 40%

Ανώριμοι - Ο Πανίσχυρος Μεγιστάνας των Ninja

Στίχοι:
Μέσα στις σκιές ελίσσεται,
όποιος τον κοιτάζει εκπλήσσεται

Στρατιές από ρομπότ τον κηνυγούν,
αλλά να τον πιάσουν δεν μπορούν

Ο Πανίσχυρος Μεγιστάνας των Ninja
Ο Πανίσχυρος Μεγιστάνας των Ninja
Ο Πανίσχυρος Μεγιστάνας των Ninja
Ο Πανίσχυρος Μεγιστάνας

Master των πολεμικών τεχνών,
προστάτης αδυνάτων και χοντρών

Εισαγγελέα, δικηγόρε, λογιστή,
έρχεται ο Ninja να σας βρει


Ο Πανίσχυρος Μεγιστάνας των Ninja
Ο Πανίσχυρος Μεγιστάνας των Ninja
Ο Πανίσχυρος Μεγιστάνας των Ninja
Ο Πανίσχυρος Μεγιστάνας

Μα την μουστάρδα,
πανίσχυρος είμαι κι εσείς με φοβάστε
Ήσυχοι πια δεν θα κοιμάστε
Με γυμνές γροθιές, ατσάλι και φωτιά-,
στον τάφο θα σε στείλω με μια μου ματιά

Ο Πανίσχυρος Μεγιστάνας των Ninja
Ο Πανίσχυρος Μεγιστάνας των Ninja
Ο Πανίσχυρος Μεγιστάνας των Ninja
Ο Πανίσχυρος

Και ένα πολύ ωραίο, αν και ανεπίσημο, βίντεο:


Το Πλοκάμι του Καρχαρία - Ninja

Ο δρόμος του Ninja είναι γεμάτος δυσκολίες και... γιαούρτι!
Ξέρω πολεμικές τέχνες και κηπουρική!
Από μικρός μου αρέσανε τα Χελονονιντζάκια!
Ο Ninja προστατεύει τους αδύνατους και πλένει τα δόντια του!

Συστατικά:
  • Μεταλλική (περίπου :S): 100%


Το Πλοκάμι του Καρχαρία - Ninja


Αμόλα Καλούband - Kung Fu Master

Λίγη Κινέζικη πολεμική τέχνη, έτσι για αλλαγή. Απολαύστε έναν ύμνο στο Kung Fu!

Συστατικά:
  • Σκληρή ροκ: 80%
  • Μεταλλική: 20%

Αμόλα Καλούband - Kung Fu Master
0 Responses

Δημοσίευση σχολίου


Παλιό περιεχόμενο (έως 09/2010)


Εμπρός, μην περιμένετε, αναζητήστε!
Δισκοκριτικές, τραγούδια, αφιερώματα, βιογραφικά, σας περιμένουν!