*Το "παλιό" περιεχόμενο θα το βρείτε στο κάτω μέρος της σελίδας.





Ποια από τις δύο power metal κυκλοφορίες προτιμάτε

;

Κριτήρια αξιολογήσεως
Προσοχή: Η ανάρτηση αυτή δεν σχετίζεται άμεσα με μουσική. Αν αισθάνεστε ότι μπορεί να χάσετε 40-60 δευτερόλεπτα από την ζωή σας, μην συνεχίσετε!

Πάντοτε ήθελα να αφιερώσω μια παράγραφο στα κριτήριά μου και στον τρόπο κατά τον οποίον αξιολογώ τους δίσκους τους οποίους σχολιάζω ανά χρονικά διαστήματα. Οι δισκοκριτικές είναι το χαρακτηριστικό του ιστολογίου το οποίο μου προσφέρει την μεγαλύτερη ψυχική ευχαρίστηση και για το οποίο είμαι υπερήφανος, αφού συντάσσονται αποκλειστικά από εμένα και μπορώ να εκφράσω την γνώμη μου ελεύθερα. Σε καμία περίπτωση δεν θα βρείτε κριτική δίσκου συγκροτήματος το οποίο δεν συμπαθώ. Πάντα, μα πάντα, οι δισκοκριτικές έχουν να κάνουν με την μουσική η οποία μου αρέσει κι έχω προσδοκίες από αυτήν. Τα πιο κοινά παραδείγματα είναι συγκροτήματα τα οποία έχουν κυκλοφορίες οι οποίες μου άρεσαν ή κάποιος δίσκος ο οποίος αναμένεται από το μεταλλικό κοινό επικός. Οπότε, αν δείτε χαμηλή βαθμολογία σε κάποιο λεύκωμα, θα είναι γιατί με απογοήτευσε, όχι απλά επειδή μου ήρθε να κακολογήσω κάτι το οποίο δεν πάω εξαιτίας της φύσης του, όπως για παράδειγμα η τζαζ :P Δεν είναι κακό να ενημερώνονται οι περιηγητές του διαδικτύου για μουσικές "αποτυχίες", όμως δεν θα ήθελα να επηρεάσω κάποιον και να τον απομακρύνω από κάποιο μουσικό είδος το οποίο θα μπορούσε να τον ενδιαφέρει. Γούστα είναι αυτά... Όπως καταλαβαίνετε λοιπόν, οι πιθανότητες να δείτε δίσκο με αξιολόγηση κάτω του 60% είναι ελάχιστες. Δεν είμαι χαλαρός όταν γράφω. Ίσα ίσα, καταβάλω το μέγιστο δυνατό για να είμαι αντικειμενικός, έως αυστηρός. Όμως, όσες φορές κι αν προσπαθήσω να κατανοήσω την λογική όσων γράφουν κριτικές απόλυτα απαξιωτικές, δεν μπορώ. Εκτός αυτών, είναι και ανούσιο, για τους ευνόητους λόγους (τους οποίους βασικά ανέφερα προηγουμένως). Παρ'όλ'αυτά, όταν διαβάζετε τα άρθρα μου, να χρησιμοποιείται πάντοτε τα αυτιά και την κρίση σας, εγώ λειτουργώ μονάχα ως (δωρεάν) σύμβουλος. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας :)

Σημείωση: Η παράγραφος αυτή, καθώς και άλλα κείμενα σχετικά με το ιστολόγιο κι εμένα, μπορούν να βρεθούν στην ενότητα "Σχετικά".
Ετικέτες | edit post
0 Responses

Δημοσίευση σχολίου


Παλιό περιεχόμενο (έως 09/2010)


Εμπρός, μην περιμένετε, αναζητήστε!
Δισκοκριτικές, τραγούδια, αφιερώματα, βιογραφικά, σας περιμένουν!